Tuesday 27 November 2012

ADAKAH ANDA TAHU TENTANG TEKNOLOGI INI?

TECNO WATER


Penapis air kini menjadi keperluan untuk memastikan kuliti air digunakan oleh keluarga lebih terjamin. alasan kenapa perlu meminum air baik untuk anda dan kenapa anda harus menetapkan meminum 8-10 gelas air sebagai sebahagian jadual waktu harian anda :
  1.  Memperolehi kulit yang sihat
  2. Mengurangkan berat badan
  3.  Menyingkir segala toksin di dalam badan
  4. Mengurangkan risiko di jangkiti penyakit jantung
        Penapis Air Tecno Water kini dengan menambah teknologi baru yang istimewa, ia mampu meningkatkan prestasi untuk:
  • Menapis toksin – toksin dari badan anda
  •  Meningkatkan metabolisma dan system keimmunan anda.
  •   Membantu mencegah masalah jantung dan pengaliran darah


ezTrim slimming massage belt




OGAWA eksklusif memperkenalkan tali pinggang pertama melangsingkan badan Trim Ez-yang datang dengan Korset AirPres Alternatif mana beg udara dicipta untuk membentuk otot serta-merta untuk mencapai kesan toning. Getaran Ayunan Motion dicipta untuk memecahkan globules lemak ke dalam zarah yang lebih kecil di mana kewujudan haba memastikan detoksifikasi semasa proses senaman. Manfaatnya adalah: -
·         Membantu menggalakkan perkumuhan mudah untuk mencapai berat badan.
·         Menggalakkan peredaran darah dan seterusnya meningkatkan metabolisme.
·         Memberi keselesaan dan kehangatan untuk melegakan kesakitan termasuk kekejangan haid.



Digital Acupuncture Physiotherapy Machine



  •  Gunaan dengan teknologi digital, unit ini memindahkan faktor-faktor fizikal yang diperlukan untuk tubuh manusia menjadi isyarat digital yang tepat dan menjalankan terapi komprehensif melalui komputer berdasarkan keperluan badan. Dengan cara ini, ketepatan terapeutik boleh dipastikan dan keberkesanan terapeutik boleh bertambah baik.
  • Bagus untuk leher yang tegang / bahu, selsema, keletihan, tinggi / rendah tekanan darah dan mengurangkan kesakitan.
  • Komposisi gelombang menakjubkan membiarkan anda merasa realiti raksasa, urut, akupunktur dan moxibustion, naprapathy, bekam, mengikis.


JetLev Flyer



·         Kestabilan yang wujud dan kawalan tanpa tenaga.
·         Terbang-dengan-wayar kawalan pendikit digital, sudut muncung menentukan peruntukan teras antara angkat dan rejangan (ke hadapan, neutral atau belakang); perbezaan pesongan muncung menghasilkan momen rewang; dan berat badan berpindah dari sisi ke sisi menjana detik-detik roll.
·         Satu bekalan air hos fleksibel memberikan kuasa kepada jetpack dengan air bertekanan. Ia juga berfungsi sebagai menambat, menguatkuasakan siling penerbangan, menggalakkan juruterbang dari terbang atas tanah, bertindak sebagai penstabil, getaran melembapkan, dan mengekalkan ke hadapan menuju kestabilan jetpack dalam penerbangan.



The Burn Machine




·         Replikasi pergerakan peninju menumbuk beg kelajuan
·         Menyediakan tahap maju latihan daya tahan kardiovaskular dan otot
·         Menggabungkan semua aspek kekuatan teras, toning otot dan latihan kardio-aerobik
·         Menawarkan senaman yang mencabar dan unik
·         Ciri-ciri 360 ° berputar genggaman
·         Datang dengan DVD rujukan senaman dan poster demonstrasi



Eat Fit Cutlery Set




Berat dalam konsep dan realiti, ini masih kutleri / halter sehingga direka untuk peminat kecergasan dengan rasa lucu kerana ia boleh membantu anda untuk makan diri anda kurus. Ia adalah pressie sempurna untuk rakus memerlukan kerja keluar.

Peralatan :
·         Terdapat sebagai pisau & garpu (setiap 1kg) atau set penuh dengan sudu 2kg

Ciri-ciri Produk:
·         Kutleri set Handmade
·         Membakar kalori semasa anda makan!




Sound Asleep Pillow




Mendengar muzik di atas katil adalah sakit yang betul - literal, kerana melainkan jika anda sedang berbaring di belakang anda, fon telinga cedera. Apa lagi, dalam usaha untuk menenangkan rakan kongsi anda perlu untuk mendengar segala-galanya dalam bisikan yang hampir tidak boleh didengar. Melangkah ke hadapan (bantal boleh berjalan?) Bantal Bunyi bijak tidur.

ciri-ciri:
  • Speaker yang dibina di dalam bantal.
  •   Menyambung kepada sumber muzik seperti iPod, iiPhones, pemain mp3, pemain cd.
  • Dengar bunyi peribadi anda
  • Sahaja anda boleh mendengar bunyi kegemaran anda
  • Lebih selesa daripada fon kepala
  • Wayar Alih bermakna ia kemas & selamat




Wheelsurf







Tersendiri dan benar-benar unik, Wheelsurf adalah monocycle sahaja bermotor dalam pengeluaran. Tidak, bukan kanta yang dipakai oleh lelaki kartun kaya dengan aksen lucu. Kita berbicara tentang kenderaan ini revolusioner naik-dalam.

Wheelsurf direka dengan dalaman dan rangka luar. Rangka luar mempunyai tiub tayar yang kukuh dan berfungsi sebagai roda sebenar, manakala bingkai dalaman menggunakan klac empar (Ya, kita dan tidak) untuk berputar dengan bebas di dalam, menyokong enjin, tangki dan penunggang.

Pemandu dikawal dengan beralih berat badan anda, dan brek menggunakan kombinasi tangan tradisional brek dan mengimbangi dengan bersandar ke belakang. Pada asasnya, anda menjadi satu dengan roda.




Dyson Air Multiplier Fan







Pernahkah anda duduk di hadapan kipas dan pemikiran 'Crikey, saya hanya tidak boleh mendapatkan perkara yang dilakukan dengan semua buffeting ini kemerah-merahan'? Kami juga. Itulah sebabnya kita telah memburu tinggi dan rendah (dan dari sisi ke sisi) untuk mencari peminat yang akan menggerakkan udara tanpa menghidu pergolakan. Dan tidak akan anda tahu ia, kita mendapati satu, daripada syarikat yang sedikit diketahui dipanggil Dyson.

Ciri-ciri Produk:
·         Advanced kipas tanpa bilah
·         Menghasilkan licin, aliran udara yang tidak terganggu
·         Tiada buffeting yang tidak menyenangkan






Perlindungan sinaran cahaya imbasan CT



          Penggunaan mesin radiografi dalam bidang perubatan di AmerikaSyarikat bermula pada tahun 1974. Kemajuan teknologi komputer yang pesat mempengaruhi perkembangan dalam pembangunan mesin ini kepada yang lebih tinggi keupayaannya iaitu membentuk gambar tiga dimensi, menyebabkan mesin ini tidak sesuai dikenali sebagai CAT.
          Sebutan "CT Scan"atau Imbasan CT,radiografi biasa, fluoroskopi dan angiografi semuanya melibatkan penggunaan sinar-X. Oleh sebab CTmerupakan radas sinaran yang paling canggih dalam pengimejan perubatan, secara tidak langsung mempengaruhi orang awam mahupun pengendali menggunakan sebutan "Scan" untun mesin ini.
          Kecanggihan CT menyebabkan penggunaannya semakin meluas meliputi setiap cabang bidang perubatan seperti neurologi, ortopedik, pediatrik atau kanak-kanak, onkologi, urologi, oftalmologi, surgeri, dan endokrinologi.  

1 comment:

  1. bestnya kalau dapat guna semua teknologi ni, hidup makin sihat & bertambah senang.

    ReplyDelete